måndag 31 mars 2014

Det är väl klart jag vill!!!.....

Lånar bilden från http://attvaranagonsfru.elsasentourage.se/tavlingar/att-ha-varldens-basta-bloggtavling


....vinna den här kanonmysiga sängen från Sleepo.se. "Frun" har just nu världens bloggtävling på hennes tillhåll "att vara någons fru" den hittar du  här. 

En ny säng, hemskt gärna en stjärnbädden kontinental, hade verkligen varit på sin plats då våran blivit rätt sliten. De fina "ligg-groparna" är så djupa att vi snart måste ha repstege för att ta oss ur sängen. För att inte tala på när vi vill ha lite mysigt tillsammans. Och när barnen kommer på natten och vill sova hos oss, ja det vill jag knappt tänka på. Jag menar HUR tar man sig ur UTAN att väcka barnet, med repstege och allt?
Så om jag skulle vinna, skulle vara rena vardagslyxen för hela familjen! 
En utsövd mamma = en glad mamma.
En utsövd sambo = en glad sambo.

Nu håller jag tummar och tår!! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...